I love you!




Har haft en mysig dag tillsammans med pojkvännen på vår 3 årsdag :) Vi startade dagen med pannkakor med jordgubbar och hemmagjord vitchokladsås, gottigoott. Sedan har vi varit på bio och sett Breaking dawn, äntligen har jag sett den! :) Efter bion gick vi förbi en italiensk restaurang och köpte med oss en varsin pizza hem. Jag har inte ätit pizza på flera månader, inte för att jag inte tycker det är gott, utan helt enkelt för att det ju inte är hälsosamt och sedan för att kunna njuta extra mycket när jag väl tar en pizza. ;)

Nej. nu är det dags att fortsätta spendera dagen med min andra halva. N, du gör mig så himla lycklig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0