I know he's not perfect in your eyes but somehow he's flawless in mine


Startade dagen med en väldigt liten frukost idag! Åt ett kvällmål sent igår så var inte sugen på mat kl 7 på morgonen men något måste jag få i mig för att klara mig till lunch. Så det fick blev lite skivad kiwi och en stor klick keso. Gott och gick ner så tidigt, blev dock hungrig rätt fort..

Idag hade jag en sjuukt lång dag i skolan. Är helt död just nu, tack och lov har jag lite sovmorgon imorgon i alla fall till kl 10. För att varva ner efter denna långa skoldag tänkte jag fixa ihop en stoor kopp citronte och sätta på några avsnitt av den nya serien Hart of Dixie med Rachel Bilson i huvudrollen! Någon som följer den? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0