Jag vet nästan inget om dig, du vet nästan inget om mig


Kände mig som en riktig solstråle under kvällens taekwondopass! Invigde min nya gula t-shirt från SOC.

Vårterminen är slut och nu börjar sommarträningen. Från fem pass i veckan till tre. Det är dock sommarens kommande pass som kommer få mig i tävlingsformen jag måste ha i höst. Nu måste jag ge ännu mer under varje pass om jag ska komma dit jag vill. Jag är väldigt taggad på tävlingarna i höst! Har snackat med tränaren om vad jag måste öva och tänka på, och har koll på vad det är som måste förbättras, så ska hålla mig positiv och träna mycket och hårt, så tror jag att jag kommer vara i bra form i september.

Men nu ska jag bara slappa. Te, choklad och senaste avsnittet av One tree hill. Hoppas på att vakna av solens strålar imorgonbitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0