You're perfect for me



Var iväg på kroppsmätning imorse via företaget Herbalife. De erbjuder en kroppsscaning och har olika produkter som de säljer, kosttillskott, proteintillskott med mera. Jag fick några smakprover med mig hem, men jag hatar att äta sån här ersättning, blir ändå aldrig mätt och vill ha riktig mat att tugga på. Men ska prova det jag har fått såklart.

Så hur såg mina värden ut från mätningen? Jag har minskat i kroppsfett sedan jag sist gjorde en mätning, vilket jag är jätteglad över! Nu känner jag att min kropp har hittat sin väg där den ska vara. Sedan sa hon att jag har mycket muskler till min vikt, vilket jag tror beror på att jag tränat taekwondo i 8 år. Fick också reda på  hur mycket procent fett + muskler jag har i benen, armarna och bålen. Sedan min metaboliska ålder som ligger på 12 år haha. Sedan lite annat, men det såg bra ut :)


Kommentarer
Postat av: karin

bra jobbat :D haha alskar din blogg :)

2011-03-30 @ 09:13:46
URL: http://centralpacific.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0