You have made my life complete and I love you so


Efter en tur inne i stan idag med lite shopping drog jag hem till pappa och var lagom onyttig! Yummy. Inte ofta jag äter pizza ska ni veta, så jag njöt av varje tugga haha.

En pizza nångång då och då (typ varannan månad för mig eller ännu mer sällan..) skadar verkligen inte! Så ni som är sådär superduper nyttiga unna er något gott och onyttigt ibland. Det är okej, så länge man inte äter onyttigt i stora mängder och ofta. En viktig sak är också att sluta äta när man blir mätt, och inte fortsätta äta bara för att det finns mat på tallriken. Så var det med mig idag, åt inte upp hela pizzan men var ändå nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0