Kiss me, ki-ki-kiss me, infect me with your love and fill me with your poison



Blev ett taekwondopass ikväll, gick väl sådär, var lite tråkiga övningar och min kondition är verkligen inte på topp. Det känns typ som om jag har fått astma? Jag hoppas verkligen inte det, utan hoppas för tillfället att det bara är en riktigt dålig kondis jag har haha. Jag förstår dock inte hur svårt det kan va att få upp sin kondition när jag alltid har haft bra förut innan jag tog ett uppehåll från träningen. Jaja, får se.

Dagens middag efter träningen fick i alla fall bli en skål med filmjölk med kellogs special k jordgubbar/mörkchoklad, solrosfrön, pumpakärnor, tranbär och russin. Plus två mackor solrosrågbröd med makrill och ost, och till det en liten bit brieost. Som sagt gillar jag att äta frukostmat till middag.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0