And you can't fight the tears that ain't coming, or the moment of truth in your lies, when everything feels like the movies, and you bleed just to know you're alive


pic: igår.

Min systeryster var här på fika under dagen men nu väntar jag in min fina Emilie. Hon stannar ändå till september (förhoppningsvis längre!), så vill spendera så mycket tid det går med henne :) Ikväll blir det en lugn hemma kväll hos mig med middag och tvspelande! Woho. Om hon nu inte väljer att spendera kvällen hemma i hennes säng den latmasken... Hehe.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh vilken härlig blogg du har! Jag råkade bara komma in på den av en slump, men upptäckte att det här verkar vara en blogg i min smak!



Kram, Nicole :)

2011-03-11 @ 07:33:33
URL: http://Livingitforme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0