It's friday, friday


Love this picture!

Fredag idag! Whooah. Vart försvann min vecka? Idag känner jag mig lite småförkyld så ska spendera dagen hemma och ta det lugnt. Jobbar ändå hela helgen, så en hemmakväll blir nog inte helt fel. Nästa vecka måste jag börja ta tag i lite saker igen. Övningsköra efter ett långt uppehåll under vintern och träna taekwondo mycket mer än jag har gjort på sista tiden!

Btw, har sökt högskola till hösten nu. Tror jag har gjort ett bra val. Det ligger i Stockholm och jag tror det kommer passa mig riktigt bra. Håll tummarna för mig att jag kommer in! :) Berättar senare vad det är jag har sökt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0