Du är en tröst för gråtna ögon du är min fallskärm när jag faller om natten



Ibland älskar jag att spendera tid ensam. Ikväll tar jag det lugnt och läser senaste ELLE som kom ner i brevlådan idag, och fixar och trixar med sånt som man annars aldrig har tid med. Emme undrade om jag inte skulle med på utgång ikväll, men ibland känner man inte för det, mycket pga av att jag jobbar tidigt imorgon. Vi ska ses på söndag och ta igen att vi inte sågs igår och inte heller idag. Är så glad att hon är tillbaka från Thailand! :)

Men justja, egentid vare. Blogga, tumblr, läsa ELLE med mera. Imorgon blir det istället jobb och inflyttningsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0