And I'd just like to say, I thank God that you're here with me

Har varit iväg på biblioteket här i närheten och lånat några böcker om mat och hälsa, handlat blommor till rummet, fyllt på kylskåpet med mat och nu sitter jag här och läser bloggar. Men ska inte sitta allt för länge här, för just nu ser mitt rum ut som ett bombnedfall.. Igår ersatte jag mitt gamla skrivbord med en soffa, och nu har jag ingen aning vart jag ska ställa alla saker från skrivbordet, så det måste jag ta tag i ikväll!

Fem om dagen - frukt och grönt för bättre hälsa
Idrott, motion och hälsa
Vägen till friskare hud!
Supermat - vägen till ett friskare liv
Viktminskning utan träning
Ät dig frisk - välj rätt mat

Har inte varit på bibblan på länge nu, så passade på att plocka på mig en del, hehe. Om jag hittar några bra tips i böckerna tänkte jag tipsa om det här också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0