And I know you too well to say that you're perfect, but you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me


Idag fick första numret av Styleby följa med hem. Så nu efter lite städning ska jag ta och titta igenom den, och sedan blir det första avsnittet av serien Pretty little liars. Har hört att den ska vara bra? Så ska ge den en chans. Köpte även med mig vit choklad och mörk choklad med mousse, kvällen är räddad!

Det där tidningstället ovanför äger jag tyvärr inte, tycker det är himla coolt dock, kommer från åhlens och sett att det blivit väldigt hypat på många bloggar. Jag tror jag måste skaffa något liknande ganska snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0