20. Det här åt jag idag

Dags för punkt 20 på 30 dagarslistan om hälsa och träning! Idag handlar det om vad jag har ätit idag.

Frukost: "Äntligen" bröd med bregott, ägg, ost och gurka. Jag brukar aldrig äta vitt bröd, men det här brödet är gott så ibland slinker det ner ändå..

Lunch: Gårdagens middag blev dagens lunch! Fajitas med kyckling och massa grönsaker.

Middag: En filtallrik med Kellogs K special jordgubbar/mörk choklad, solrosfrön och gojibär.

Tycker själv att jag har haft en riktigt dålig matdag. Mina frukostar brukar annars alltid bestå av något slags mörkt bröd tillsammans med havregrynsgröt. Lunchen idag var okej tycker jag, men middagen var ju inte den bästa. Men om ni har läst tidigare så har jag skrivit att jag gillar att äta frukostmat till middag ibland, och idag var det en sådan dag! Ska bjuda på massa goda frukosttips framöver som är nyttiga och goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0