There’s no place that I’d rather make love to you, right here on this roof, yeah






bilder: linnherbertsson.

Att starta dagen med en hälsosam och nyttig frukost kan vara något av det bästa som finns. Såhär till sommaren brukar jag ändra mina matvanor när det kommer till frukosten, och släpper in olika frukter. Konsekvensen av det är bara positiv - jag får i mig mer vitaminer, mineraler och antioxidanter. Och det är väl en bra start på dagen?

Jag blev inspirerad av Linn Herbetssons frukostar. Turkisk yoghurt med jordubbar eller varför inte turkisk yoghurt med grapefrukt, solrosfrön, linfrön och lite honung?

Det är lätt att tillsätta frukt, då de passar utmärkt i både gröt, fil, yoghurt och även på mackan. Knäckebröd med keso och kiwi är jättegott :) Pröva er fram och försök hitta era egna favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0