Gave you all I had and you tossed it in the trash


Längtar såå mycket till sommaren! Tittade runt lite på h&ms hemsida och hittade de här gladiatorsandelerna. I like! Har redan ett par bruna liknande, men dragkedjan har gått sönder så behöver nyaaa.

Är så himla trött just nu. Jobbade all day och hade sedan besök över på middag :) Det blev det goda paellan trots allt! Hur gott som helst. Jobbar ju imorgon också, dock bara 10-14 så ikväll ska jag umgås med min lovely boyfriend. Btw, fick en kommentar om att jag skulle lägga upp ett recept på en maträtt jag lagt upp här i bloggen, och självklart kan jag fixa det. Kika in här lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0