All we ever do is say goodbye


Inte direkt världens roligaste dag idag. Sitter här och pluggar, pluggar och pluggar inför tentan imorgon. Vill bara att det ska vara fredag eftermiddag så jag kan få andas ut igen. Startade i alla fall dagen med en nyttig fiberrik havregrynsgröt med sojamjölk och kiwi.

Nu är det dock snart dags för lite lunch i form av gårdagens middag. Jag kommer nog sitta hela dagen och plugga, för ikväll har jag inte direkt några planer, förutom att jag gärna vill gå på ett taekwondo pass, men det slutar ganska sent och jag måste sova tidigt idag. Ska ju upp kl 5.30 imorgon. Kuuul. Nej, nu är det tillbaka till studierna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0