I was born to be somebody


Var och hämtade lite resekataloger idag. Jag vill ha massa reseinspiration till vart jag ska åka både i år och i framtiden. Hämtade bland annat den här katologen om öar i Karibien och Indiska oceanen. Om det är något ställe jag har drömt om att få åka till så är det just dessa öar. Mina drömresemål är Dominiska republiken, Mauritius och Maldiverna. Här nedan har jag fotat några bilder direkt från katalogen, därav lite dålig kvalité.











Jag skulle göra allt just nu för att byta ut min snöiga vardag i Sverige, till vita sandstränder, sol och bad, dykning, simma med delfiner och bara njuta av livet!

Om du vill läsa mer om resor till Karibien (21 st paradisöar) och Indiska Oceanen, gå in på escape travels hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0