In this California king bed, we're ten thousand miles apart






Dålig uppdatering från min sida idag, meeen har jobbat 8-16, och sedan drog jag iväg och åt middag med Alicia på thairestaurangen Koh phangan på Söder :) God och mättande mat! Vi tog båda samma huvudrätt, "Koong Nam Prik Pow", som innehöll wokad scampi i pikant thailändsk ”nam prik” (röd chili pasta) och till efterätt tog jag bananpannkaka med glass och Ali en banana split. Bananpannkakan var lite av en besvikelse, i alla fall då jag ätit riktiga thaipannkakor i Thailand, där de är mycket godare och billigare.

Imorgon är jag ledig! Så sköönt. Och jag är typ frisk nu :) Så imorgon kväll ska jag träna taekwondo, längtar!

Kommentarer
Postat av: Alicia

MUUUUUUUUUUUMS

2011-02-07 @ 23:59:42
Postat av: Jessie

JAAA

2011-02-08 @ 19:10:27
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0