I want to kiss you in every city in the world


bild: tumblr.

Hello guys!

Idag har jag knappt varit hemma. Har bland annat varit en sväng förbi IKEA, där jag hittade brödformar, för ett av mina mål i år är att jag ska lära mig att baka riktigt gott bröd! Hehe.

Just nu sitter jag och letar resor till sommaren! Har både resekataloger framme, och massa hemsidor. Men det är såå svårt. Tycker allt är så jäkla dyrt.. Men ska nog hitta något ändå! Vart vill jag resa i sommar då?
Jag funderar på Portugal (var där sist 99), annars Kroatien, Grekland, Montenegro, Dominikanska Republiken (dream on..) eller Frankrike. Eller har ni något annat förslag på en resa med pojkvännnen? :)

Länder och öar jag besökt genom åren:

- Turkiet
- Cypern
- Thailand
- Tunisien
- Portugal
- Spanien
- Polen
- Italien
- Bulgarien
- Gran Canaria
- Lanzarote
- Teneriffa
- Mallorca
- Kreta
- England
- Finland

En hel del ändå :) Men mer ska det bli! Älskar att resa.

Tipsa mig gärna om billiga och bra resmål, gärna utanför Europa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0