I need one more chance, we can still have it all


Hej på er! Klockan är efter tolv, och jag måste gå och lägga mig strax. Skulle ju som sagt vara ledig ett tag framöver, men fick jobb imorgon också. Rätt bra det, men jag var sugen på att sova ut lite för en gångs skull haha.

Hittade en bild från sensommaren 2009 när jag var långhårig (löshår), och det får mig verkligen att bli sugen på att spara ut långt nu! Just den där längden kommer att ta ett tag, men det får helt enkelt ta sin tid.. för nu vill jag  bli långhårig :)

Jaja, ska inte babbla på, imorgon är det som sagt jobb 8-16 och sedan alla hjärtans dag mys med pojkvännen min. Nattinatt.


Kommentarer
Postat av: L Y D I A

Så otroligt söt du var, och är! Vackra quinna :}

2011-02-14 @ 23:11:34
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0