But there's nothing I can do to stop thinking about you


Dagens goda middag! Caesarsallad med roman och isbergssallad, kyckling, bacon, coctailtomater, avocado, krutonger, dressing och ost. Yummy.

Jobbat 8-16 idag, och nu degar jag hemma när jag egentligen idag skulle tillsammans med pojkvännen hittat på något riktigt kul, men vi var tvungna att boka om tiden pga att vi inte skulle komma nånstans på grund av snöovädret. Blööh. Vi skulle gå på en prova på dykningskurs. Jag har velat göra det jättelänge, men det får bli av om några veckor istället. Jäkla skitväder. Dykningen ligger ute på Bosön, och att ta sig dit är ett projekt i sig, haha.

Istället sitter jag här hemma själv i mina underbara uppvärmningsbara tofflor och ska snart fixa en chailatte och titta på någon film. Varken jag eller pojkvännen hade lust att trotsa vädret och ta oss till varandra.. Har jag sagt hur mycket jag vill ha sooommaaaar?

Btw, kika in senare för ett hälsoinlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0