8. Favoritmat

Favoritmat?! Det är sååå himla svårt. Har många maträtter jag verkligen tycker om.

Om jag går ut och äter vill jag helst äta italienskt, älskar pastarätter. Mina favoritställen är Vapiano i Gamla stan, och Ciao ciao grande på Östermalmstorg. Därifrån går man alltid mätt och belåten :)

En favoriträtt som jag själv lagar som jag verkligen älskar är halloumiröra. En enkel rätt med få ingredienser, men ack så god!

Jag är också svag för en god caesarsallad (speciellt den som finns på Texas Burger), eller en kebabtallrik om jag inte ätit snabbmat på länge.

Och sedan får jag inte glömma en rätt jag har växt upp med, mammas polska underbara piroger! Yummy!

Halloumiröra med halloumiost, paprika, gul lök och krossade tomater. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0