3. Ett fint idrottsminne

Mitt fina idrottsminne hände för 5 år sedan, 2006. Det var ungefär i maj och det var dags för årets Lomma cup och min sista nybörjartävling innan jag skulle böra tävla på avancerad nivå.

Pappa satt som coach, och lottningen visade att jag skulle behöva köra tre matcher för att vinna guld. Första matchen var en rysare för jag fick möta en tjej som var lika duktig som mig, men jag tog sista avgörande poängen och vann första matchen. Andra matchen var en lätt match och jag vann med 8-1. I sista matchen visste jag att jag skulle ta hem guldet, det var en enkel match och jag vann överlägset. Att vinna guld är det bästa som finns och att kamma hem sista nybörjarguldet gör det här till ett fint idrottsminne som jag alltid kommer att minnas.

Efter vinsten på kvällen drog jag och pappa iväg till Lomma beach och fotade massa foton på stranden när jag sparkade, bland annat den här bilden:


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg :')



Tänkte passa på att skicka en liten alla hjärtans dag-hälsning! Hoppas du har haft en fin dag :}

2011-02-14 @ 20:52:16
URL: http://fannysa.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Sv; Jag beställde den på nätet :) Har aldrig sett nån bustier i topshop butiken .. :O

2011-02-14 @ 21:15:42
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: L Y D I A

svar / Åh, mm, lät gott! Det är så mysigt att sätta sig framför tv'n med en stooor kopp té! Eller ännu bättre - bädda ned sig i sängen men en kopp ;D

2011-02-15 @ 15:47:06
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0