Cause what you got is all that I want and still that's not enough, it's not enough

Hallå! Hade en ny klänning på julafton från H&M. Skinn, sammet och tyll i en och samma klänning = snyggt :)

Sitter och funderar lite om det är värt att ta en runda på stan och kolla in mellandagsrean.. Andra år har jag bara kommit hem med saker som inte varit på rea, så vet inte om jag vågar ta den risken hehe. Imorgon ska jag i alla fall åka till lite heminredningsbutiker för att hitta lite fint till lägenheten, blommor bland annat! Tror jag ska spendera lite på hemmet istället för på kläder just nu, känns som en bättre investering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0