Utanför så är det mörkt ännu, när det ljusnar vill jag vara i din närhet, jag vill vakna upp med dig och känna att du älskar mig

Hallå! Är fortfarande sjuk idag :( Hostar och hostar..  Frukosten idag: en skål med filmjölk med favoritflingorna Special K med mörk choklad och jordgubbar, plus att jag la till gojibär. Till det en apelsin. Jag har inte haft någon matlust senaste dagarna, men för att bli frisk gäller det att man äter ordentligt och får i sig alla vitaminer! Så idag ska jag försöka bättra mig och försöka äta regelbundet!

Idag fyller min pojkvän/sambo år!! :)) Så vi ska till hans familj lite senare och fira! Det ryktas om pannkakstårta till efterätt... mmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0