I won't ever give up of something that's so strong yeah, we made it all this way




Annandag juuul. Har spenderat dagen med att springa upp och ner till tvättstugan och städat och fixat massa hemma. Inte så kul.. På kvällen passade jag och pojkvännen i alla fall på att ha marathon med en ny serie vi har börjat kolla på, Supernatural, och lekte även med min nya kamera! :) Jag gjorde en fruktsallad med tinade jordgubbar, bananer, vindruvor och färskpressad apelsinsaft. Gott och nyttigt! Woho.

Nu är det dags att sova, jobb imorgon! Sedan är jag ledig fram tills 9 januari från både skola och jobb! Skönt :))

Kommentarer
Postat av: Nadim

Det var jätte gott, kanske dags för lite bilder på lägenheten?! :)

2011-12-27 @ 02:38:53
Postat av: Jessica

Hihi, snaaart! :) <3

2011-12-27 @ 17:04:24
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0