So far away and so alone


Här ser ni vad jag har gjort en stor del av kvällen! Klippt och klistat saker ur tidningar till min egna inspirationsbok om mode, hälsa och skönhet. Började med den idag, så har bara gjort ett par sidor, men sånt här tycker jag är kul :)

Har också fixat klart bloggen nu (eller nästan.. headern ska jag byta ut), men nu kan ni kommentera och jag kan blogga som vanligt utan att bli irriterad på att det ser knasigt ut.

Men nu är jag lite seg och trött, och eftersom pojkvännen inte sover här ikväll, ska jag passa på och titta på några Gossip girl avsnitt innan jag somnar. Naajs.

XOXO..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0