Goodnight, my love

Hemma efter en helg i Norrköping! Är skittrött, och ska snart sova. För imorgon är klockan ställd på 5 och jag ska till Uppsala igen. Men först, lite av min helg :)









Fredagskvällen bestod av Paolas födelsedagsfirande! Middag/preparty och utgång på Otten. Första gången jag var ute i Norrköping och det blev en lyckad kväll! Det spelades bra musik, och serverades goda drinkar!

Nu är det dags för sängen, ska ju iväg till skolan imorgon. Ingen ork egentligen, men ska ha en intressant föreläsning som jag inte vill missa. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: sis

vill se fler bilder på stan!! :)

2010-10-04 @ 13:19:07
Postat av: jessie

Ska lägga upp fler sen :-)

2010-10-04 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0