You're beautiful and I am weakened by the force of your eyes, so shine bright to separate the truth from the lies, I'm gonna show you love


Valborgens klädval blev min svarta sammetklänning med vita prickiga strumpbyxor!

Det blev en mysig valborg igår hemma hos pojkvännen med årets första grillning! Ska troligtvis redan grillas igen imorgon, fast hemma hos papi, hoppas hoppas. Älskar mat från grillen :)

Nu är jag ganska trött, har jobbat hela dagen, men nu ligger jag i min nya säng som vi köpte igår på Ikea. Yes, hann med en tripp dit för att köpa en säng och lite annat! Najs najs.

Kommentarer
Postat av: maja.

men oj vilket sött leende du har :)

2010-05-02 @ 00:03:58
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0