P-p-p-poker face, p-p-poker face


LADY F*CKING GAGA!! Så jävla grym konsert!!!! Hon började med Dance in the dark, och avslutade med Bad Romance. Riktigt bra show asså. Många klädbyten, och coola grejer. Ni som inte var där idag och som gillar Lady gaga, missade verkligen något. Jag hade inte med mig min kamera, men försökte filma med mobilen. Inte världens bästa kvalité, men fick väl något okej klipp i alla fall. Laddar kanske upp det..

Jag skulle faktiskt vilja se henne imorgon också, så bra var det! Undrar om hon dyker upp på Collage som det ryktats om, det hade ju varit grymt att få se henne på närmare håll ju! Men vi hade ganska bra sittplatser, men ståplats hade ju varit det bästa egentligen. Men sist jag stod på en konsert höll jag på att bli mosad, så jag orkade inte med ståplats den här gången.. Hehe.

Aja, nu måste jag tagga ner. Är helt hypad! Haha. Gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0