You're playing with fire

Hallå, hallå, hallå! Idag har jag varit upptagen sedan jag vaknade. Har spelat tv-spel halva dagen och sedan drog jag på bio med Ali och K och såg Easy A. Rolig och innehöll lite eyecandy i form av Penn Badgley och Cam Gigandet. Naajs..

Fick ett svart Nintendo Wii i julklapp med Mario kart, Wii sports och en inbyggt Donkey Kong spel. Har även beställt ett Prince of Persia spel som jag ska hämta imorgon. Är ju ledig nu så ska nörda mig framför lite tv-spel innan jag sätter igång och pluggar inför det sista i skolan haha. Tv-spelsfreak har jag varit sen jag var liten för de som inte visste :) Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0