You should have made it right, so you wouldn't have to fight, to put a smile back on your face


Love this smoothie from Squeezed up juice bar :) Tog en Goji-energizer idag, den enda jag har smakat hittils, men den är så god! Den innehåller gojibär, ananas, kokosmjölk, frozen yoghurt och apelsinjuice. Mums.

Var iväg och köpte de sista julklapparna idag, och två klänningar till mig. Hihi. En till julafton och en till nyårsafton tror jag. Ganska enkla, men då kan jag matcha med massa smycken istället. Ni får se hur de ser ut senare!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Min favorit! Den är ännu godare om du byter ut apelsinjuicen mot ananasjuice! ;P MUMS!

2013-04-04 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0