There's something about you that I can't let go, but if we never meet there's nothing to show

Och nu till sista klapparna jag fick på julafton :)

Sminkborstar, nagellackborttagningsmedel, ring, gummistövlar, Hanky Panky trosor, Venus rakblad, örhängen, Paris Hiltons alla parfymer i miniformat, Britney Spears "Radiance" bodylotion, Eclipse filmen, nagellack, mascara, Garnier dagkräm och rengöringgel, extern hårddisk, Björn Borg plånbok, pengar, örngott och påslakan. Plus det jag skrev innan, Nintendo Wii, böcker, tofflor och tekanna :)

Riktigt fina presenter och jag tackar med tusen kramar till alla som skämmer bort mig med massa fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0