But in the end everyone ends up alone

Julen är över för den här gången! Har dock självklart kvar massa mat som måste ätas upp innan årets slut! Haha.

24 januari:
Spenderades hemma med familj och pojkvän med massa god mat (favoriten på bordet är självklart polska piroger), Kalle Anka, presenter, julfilmer, mera mat, och sällskapsspel. Inte ofta vi spelar spel på julafton med syrran min fick ett roligt spel som heter Party Alias!

25 januari:
Åkte hem till pojkvännen och gav lite presenter till hans familj och fick även en present från dem! Tack så mycket! Åt ännu mer mat, de hade kokt lax som var jättegod! Kvällen spenderas framför tvn med hela  hans familj och vi tittade på Knight and Day och The Social Network (båda filmerna sög..) Sedan somnade jag tjock på chips och brownies..

26 januari:
Vaknade sent idag och har segat hela dagen hos pojkvännen. Tittade för första gången på Star Wars 3, och den filmen var i alla fall bra! Pojkvännens mamma lagade hemmagjord falafel som vi åt i hemmagjort pitabröd som var riktigt gott. Jaja, en mysig julhelg har det i alla fall varit! Nu vill jag bara ta det lugnt i min säng och börja på en ny vecka! :)

Gravad och kallrökt lax. Gaah, jag dör så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0