Tell me what's a girl to do, when she's crying inside

Känns ganska så segt att sitta hemma och plugga en fredaskväll. Men vad ska man göra!? Inte lång tid kvar nu. 12 dagar för att vara exakt, sedan är det jullov! :) Woho.

Sitter i alla fall och pluggar på om mineralämnen, och vem sa att det var tråkigt? Har fått jättebra kostkunskaper hittils på kursen!

Har tidigare sagt att jag ska försöka inrikta bloggen på mer kost och hälsa, men det går inte så bra just nu. Men så fort jag får lite tid över, så ska jag komma med massa tips och nyttigheter! Just nu äter jag själv inge bra, frukost på tåget, tråkiga matlådor till lunch och hur kul är det? Snart har jag som sagt lov och då lovar jag massa hälsoinspirerande kostinlägg! Se titta in lite extra då! :)


När jag pluggar försöker jag hålla mig borta från choklad och andra onyttigheter och satsar hellre på frukt. Idag blev det röda vindruvor. Gott och nyttigt!

Vindruvor innehåller cirka 20 kända antioxiderande ämnen. Ämnena är som rikast i skalet och kärnorna. Du kan avgöra hur mycket en druva ungefär innehåller genom att titta på färgen. Ju kraftigare färg desto mer antioxidanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0