It's such, it's such a perfect day, it's such a perfect day

Jag har letat och letat efter den här ansiktskrämen "Happyderm" från Loréal. Hittar den ingenstans längre! Den bästa ansiktskrämen som jag alltid använt innan jag går och sover. Luktar persika och gör huden sjukt len. Men det verkar som om de har slutat att producera den. Buu. Någon som har tips på någon bra ansiktskräm? Något extra bra märke kanske? :) Måste hitta något snart. Min sista flaska är snart slut.

Det är alltid mina favoritprodukter som försvinner. Innan det här var det en jordgubbs bodymist från The body shop! Åhh, saknar den doften. Haha.

Kommentarer
Postat av: S.

Tycker du ska börja med Neutrogenas produkter. Du kommer nog inte bli missnöjd. De har allt från återfukting till skrubbnings-produkter! :) Och kostar inte heller mer än 60-70:-

2010-12-04 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0