He is everything I need that I never knew I wanted

Har ännu inte hunnit lägga upp bilder från lördagskvällen, men det är liite risk att de är suddiga och inte alls så bra pga mobilkamera. Men så går det när man glömmer vanliga kameran hemma!
Karin, Ali and me :)

Älskar rosa pantern. Hihi.


Älsklingen :)


Japp, lite bilder från 20årsfirandet på Metro i lördas då. En bra kväll :)

Den här veckan har dock inte alls börjat bra, min sömnrytm är så himla rubbad och det är så svårt att ställa tillbaka sig.. Men vet ni vad? Jag slutar skolan om en vecka!! Så det är bara att stå ut och försöka göra sitt bästa in i det sista. Jag behöver verkligen looov!

Nu ska jag försöka plugga även om jag bara vill slappa sönder i sängen framför tvn min haha, men snart kommer pojkvännen och då är det bort med böckerna - heeeej filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0