But I know there's sunshine behind the rain, I know there's good times behind the pain, can you tell me how I can make a change?


Om ni undrar vart jag har hållt hus idag.. så har jag försökt klara ett jäkla monster på det mitt nya spel som inte går att döda -.- haha.

Inte hela dagen dock, haha. Såå 2 dagar kvar på 2010. Imorgon har jag inte direkt några stora planer, och det är kanske bra det, för på nyårsafton jobbar jag och sedan är det hem till pojkvännen och hans familj för lite nyårsmiddag :) Ska bli skönt med ett nytt år, skaffa sig nya mål här i livet! Btw, påminnelse till mig själv.. köpa en ny almenacka.

Ikväll ska jag fortsätta med Twilight filmerna, så nu blir det New Moon och te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0