Vapiano

Igår var jag ute med min syster och mamma och åt mat på Vapiano och där hittar man italiensk mat! Jag älskar både pizza och pasta. Men den här gången blev det pizza för min del och den smakade goottt.

Min jättegoda pizza "Gamberi e rucola" med jätteräkor, oliver och ruccola!

Syrrans pasta "Scampi e spinaci", med jätteräkor, gräddsås, pesto och bladspenat.

Mammas pasta "Scampi" med jätteräkor, tomatsås, vitt vin och färska grönsaker.

Min goda efterätt, mascarponekräm med färska jordgubbar!

Och såhär såg jag ut igår!


Kommentarer
Postat av: namtal

Va gott maten såg ut :)

2009-09-14 @ 22:23:15
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0