Out of my hands

Igår drog vi till Collage, som var ett helt okej ställe. Men jag tror inte att jag går tillbaka dit igen, jag gillade inte musiken, dansgolvet var jättelitet och det var smockat med folk. Som tur hade jag med mig mina underbara tjejkompisar som gjorde kvällen lite bättre i alla fall. Jag såg även lite kändisansikten där, men det var mest några tv-profiler och bloggerskor.. Så Collage var inte my kind of thing, men det är alltid kul att dra till nya ställen! Nästa helg kanske jag drar ut med tjejerna igen, vi får se! Nu ska jag snart dra in till stan med syster och mamma och käka en god lunch ute.. Vapiano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0