Libanesen

Ikväll har jag varit ute och ätit middag på Libanesen som ligger vid hornstull med pojkvännen och två av våra vänner. Jag måste säga att det var längesen jag kände mig såhär mätt! Vi beställde in en så kallad Mini Mezza grill och det var inget mini med den tyckte i alla fall jag. Den bestod av massa god mat, bland annat friterad halloumi, baguetter med soltorkade tomater, mozzarella och spenat, vindolmar, kött och spenatpiroger, tzatsiki, hummos, hemlagad vitlöksmajonäs, shishkebab, grönsaksspett och oxfiléspett. Vissa saker hade jag smakat innan, andra inte. Gott var det i alla fall. Min egna kamera hängde inte med, men hittade några bilder på vad vi åt på Libanesen. Jag rekommenderar stället, men glöm inte att boka bord om ni ska dit, då det var fullt med folk!


Kommentarer
Postat av: Linda

GOTT! :D

2009-09-28 @ 21:41:08
URL: http://Lindosincage.blogspot.com
Postat av: Jessie

yeees :D

2009-09-29 @ 19:40:42
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0