Lukta gott!

När jag slutade gymnasiet blev jag "Klassens lukta gott", och det var för att alla alltid tyckte jag hade så goda parfymer och lotions hela tiden. Här kommer mina nuvarande favoriter när det gäller bodybutters och lotions!
Cucumber/Cantaloupe bodybutter från Tesco (Thailand), We <3 Fruit Pomegranate/Watermelon från Primark (London) Moroccan Rose från The Body Shop och Strawberry bodybutter från Willys.

Body lotion med Peach och Vanilla från Yves Rocher och lotion från Sephora med choklad. Mer än hälften är köpta utomlands, men om jag köper några i Sverige så föredrar jag The Body Shops produkter. Vart köper ni helst lotions/bodybutter?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vänta, när köpte du sephoras?

2009-11-19 @ 22:07:30
Postat av: NO.22

vad mysigt! :) kanske själv måste haffa nåt också, det enda jag har just nu är bara vanilj och cocos hihi :D



Btw! Kul o träffa dig idag :)

2009-11-19 @ 22:36:48
URL: http://namtal.blogg.se/
Postat av: Jessie

J: Köpte den i Polen för några månader sen :P

2009-11-20 @ 12:09:20
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0