Winter wonderland

Igår hade jag en jättemysig dag tillsammans med halva min familj, vi firade jul lite i förväg pga att de åker bort under julen. Vi började med att klä granen, sen blev det julbord på Farsta gård, och till slut julklappsutdelning hemma. Jag måste bara säga att jag har fått riktigt bra julklappar och verkligen sånt jag önskat mig!

En ipodhögtalere med inbyggd radio och väckarklocka (är skitglaaad över den), en spikmatta, en träningsväska, presentkort på skor, smink, te, massa mörk choklad och en dansmatta!





Idag ska jag åka skridskor för första gången på fleeera år, och sedan ska jag försöka boka in någon dag då jag ska åka pulka! Måste passa på nu när det är jättemycket snö ute. Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0