Julkänslor

Strålande sol men cirka fem minusgrader, jag har fått värsta julkänslan idag! Jag är sugen på att göra ischoklad, knäck, baka lussebullar och pepparkakor, göra ett pepparkakshus, åka pulka (när snön väl kommer), gå på julmarknader och fira julafton med familj och släkt! Åhhh. Det finns folk som även skulle skriva att de vill dricka julmust, glögg och varm choklad i juletider, men jag är en av de som inte tycker om någon av de dryckerna! Det är lite skumt, men jag klarar helt enkelt inte av smakerna..

Idag har jag inga större planer, får väl bli en lång promenad med hunden med en tjock jacka, vantar, halsduk och mössa så jag inte fryser ihjäl och sedan ta det lugnt och försöka plugga lite. Ikväll är det taekwondo träning som gäller! Btw, 6 dagar kvar till min födelsedag!


Kommentarer
Postat av: sis

Vaaa? gillar du inte ens varm choklad, ens lite?

2009-12-02 @ 20:21:57
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/
Postat av: Jessie

nej :( har provat flera gånger, men har skitsvårt att gilla det..

2009-12-03 @ 12:13:26
Postat av: spacestore

Åh, de ser gott ut! haha :)

2009-12-03 @ 14:08:58
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0