The difference between who you are and who you want to be is what you do







Hallå! Söndagen har jag spenderat hemma hos mamma med systern min och våra pojkvänner. Mami bjöd på trerätters :)

Imorgon börjar skolan igen! Ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen, känns att det behövs efter 3 veckors slappande... Hehe. Den här veckan börjar även mina taekwondo träningar igen, woho. Jag saknar att sparkas!

Och sorry för så mycket matbilder på sista tiden, har inte gjort något annat än ätit haha, näärå, har bara lite brist på inspiration! Vad vill ni läsa om?! Svårt att veta när ni är så tysta där bakom skärmen, tell me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0