"What keeps me going is goals" - Muhammad Ali


Hello. Va skönt det var att träna på gymmet idag, började med att springa en kvart på löpbandet för att få upp pulsen och sedan körde jag övningar endast med min egen kropp. Situps, armhävningar, rygglyft, plankan med mera. Som sagt vill jag inte köra slut på mig nu innan tävlingen, men efter den ska jag börja köra mycket med fria vikter och främst fokusera på att stärka mina armar. Benträning får jag ju flera gånger i veckan på taekwondopassen, så när jag väl drar till gymmet blir det armar, mage och rygg som jag nog kommer köra mest :)

En rolig syn på gymmet idag var att en kille stoppade i sig godis emellan övningarna han körde, haha, wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0