Want you to make me feel like I'm the only girl in the world, like I'm the only one that you'll ever love


Har knappt tagit en enda paus sedan jag började plugga tidigt idag, Emilie kunde inte komma förbi, så då pluggade jag järnet istället men nu är jag äntligen klar med pluggandet för idag. En skvallertidning, Ben & Jerrys och senaste avsnittet av Grey's Anatomy står för kvällens avkoppling. Imorgon är det skola igen och efter det har jag en lektion inbokad med körskolan och på kvällen blir det ett taekwondopass. Fullt upp!

Kommentarer
Postat av: Ida

Muuums med B&J!

2011-10-03 @ 18:05:06
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0