When was the last time you thought of me? Or have you completely erased me from your memory?

Godmorgon! Idag börjar jag inte förrens halv 13, så himla skönt, behövde verkligen en sovmorgon efter att ha jobbat tre dagar i sträck och efter att ha sovit alldeles för lite. Efter skolan tänkte jag inviga skolans gym med mina nya snygga skor som jag köpte i USA i somras :) Ska inte köra så hårt, utan den här veckan blir det lagom med träning så jag inte sliter ut mig innan tävlingen som är på lördag! Ahh, börjar känna mig lite smånervös! Var ju ett tag sedan, fast det är egentligen bara att släppa allt och köra hårt!

Jaja, nu blir det en nyttig frukost! Den här veckan måste jag ha extra koll på vad jag stoppar i mig i och med att man i taekwondo tävlar i olika viktklasser. Jag kommer ungefär äta som jag alltid gör, då jag håller en jämn vikt med min kost, men nu blir det fokus på att inte falla för frestelser, vilket man på något konstigt sätt alltid dras till när det blir förbjudet på riktigt? Haha, nej men det här ska nog gå bra! Nu blir det frukost, sedan iväg till GIH för en föreläsning och sedan styrketräning på gymmet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0