Just do it


Jag i röd väst.

Sjukt jobbigt att jag sträckte baksidan på ena låret idag på taekwondoträningen, gör ont både när jag sitter och ligger ner. Blöh. Brukar aldrig hända mig, men det går nog över fort hoppas jag. Annars gick taekwondon bra idag, jag tränar med en tjejkompis som ska tävla i samma viktklass som mig nu om 2,5 vecka. Det är riktigt bra att träna med någon i samma viktklass som sig själv, vi pushar varandra och hoppas på att möta varandra i finalen för att ta silver och guldpokalen :)

Imorgon börjar jag skolan vid 8 tiden, så nu ska jag gräva ner mig i sängen med en stor kopp te och titta på några avsnitt av Pretty little liars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0