What's worth having is worth fighting for


Har precis pluggat ett par timmar! Men nu orkar jag verkligen inte läsa mer, har som sagt tenta nu kommande veckan, och det har varit sjukt mycket att läsa och ta in. Tentan kommer handla om idrott, historia och samhälle. Ett område handlar om genus, vad som anses kvinnligt/manligt i idrotten och varför det är så, det tyckte jag var intressant :) Och sedan är det massa andra områden, men de vill jag inte tråka ut er med, hehe.

Nu tänkte jag åka till pojkvännen, blir tacos till middag där och jag tänkte köpa med mig lite smått och gott så vi kan njuta av lite söndasmys framför en bra film senare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Barbara

Hej snygging :)

Ha en trevlig kväll!!!

Kram till er båda....

2011-10-23 @ 19:27:40
Postat av: karin

sweet as sugar!! :) <3

2011-10-24 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0