Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.




Haft en myskväll med BF Emilie ♥ Vin, rosa donuts och massa skitsnack. Perfekt sätt att avluta söndagen på :)

(Ehh, att hålla mig i form inför tävlingen sprack ju ikväll, haha. Har varit en unnarhelg helt enkelt, men nu är det tillbaka till mina nyttiga vanor. Jag föredrar att äta nyttigt framför onyttigt alla gånger!)

Jag är så himla trött idag. Kände mig som en zombie på jobbet och det var supermycket att göra. Men vet ni vad? Jag har inga lektioner förrens på onsdag :)) Har dock en hel del plugg att göra, så jag kommer vara rätt så upptagen med det här hemma istället. Meen först och främst behöver jag få lite sömn..

Kommentarer
Postat av: Karin

jaa lite overkligt att salja till honom haha :) jo det ar kul, men hogt tempo pa juicebaren!!



saknar dig jess :) sota ni ar haha :) <3


Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0